اقدامات الزامی کسب و کار آنلاین‌ها برای جذب سرمایه به بهترین روش

رشد روزافزون تعداد کسب و کار آنلاین‌ها خصوصا در حوزه‌ی فناوری بر کسی پوشیده نیست. ما اکنون در دورانی قرار داریم که شرکت‌های نوپا در تعداد زیاد تاسیس شده و رشد می‌یابند. به بیان دیگر در هیچ دوره‌ی زمانی، تاسیس کسب و کار و تبدیل شدن به کارآفرین به این آسانی نبوده است. از طرفی این فرصت‌های زیاد، بازار رقابت را نیز داغ کرده است.جذب مناسب و هوشمندانه‌ی سرمایه، خواهد توانست ضامن موفقیت یک کسب و کار آنلاین باشد. در این مرحله رقابت شرکت‌های نوپا به اوج خود می‌رسد. در این میان شرکت‌هایی موفق هستند که پیش از مراجعه به سرمایه‌گذار، خود را آماده کرده و بتوانند از فرصت ساخت شده برای ملاقات با آنها حداکثر بهره‌برداری را داشته باشند. در ادامه‌ی این مطلب وبلیان به بررسی راهکارهایی برای آماده شدن هرچه بیشتر کسب و کار آنلاین به منظور جذب سرمایه‌گذار می‌پردازیم.مقاله‌های مرتبط:بعد از جذب سرمایه اولیه چه کارهایی باید انجام شودچگونه می‌توانیم سرمایه‌گذارهای مناسب برای کسب و کار آنلاین خود پیدا کنیماطلاعات مالی مناسبمطمئنا سبک تفکر سرمایه‌گذاران با کارآفرینان و با تخصصان فنی متفاوت است. چه بهتر که پیش از مراجعه به این افراد، مطالعه‌ای در مورد اطلاعات مورد پسند آنها داشته باشیم. در تعریف کلی باید بتوانیم اطلاعاتی را جلسه‌ی معرفی شرکت ارائه کنیم که برای آنها قابل درک و جذاب باشد.شرح وضعیت کنونی کسب و کار آنلاین و همچنین، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای آینده، از اطلاعاتی هستند که سرمایه‌گذار به آنها توجه خواهد کرد. آنها باید بدانند شما تا پیش از جذب سرمایه چقدر رشد کرده‌اید و برنامه‌ی شما برای مراحل پس از جذب چیست.اجزاء تشکیل دهندهسرمایه‌گذاران خطرپذیر (وی‌سی‌) یک تیم حرفه‌ای و منسجم را به کارآفرین فقط ترجیح می‌دهند. آنها باید مطمئن شوند که در صورت رفتن مدیرعامل کنونی یا موسس، تیم خواهد توانست با قدرت به مسیر خود ادامه دهد و روند رشد کسب و کر متوقف نخواهد شد.از اجزاء ضروری دیگر از نظر سرمایه‌گذاران، می‌توان به طرح کسب و کار، فرصت بازار، نتایج تحقیقات بازار و چگونگی حل مشکلات به وسیله راه‌حل کسب و کار آنلاین اشاره کرد. به طور کلی موسس کسب و کار آنلاین و تیم مذاکره کننده باید بتوانند مسیر صحیح رسیدن شرکت به موفقیت و درآمد را به روشنی بیان کنند.درک کافی از نیاز مالی کسب و کار آنلایناگر کارآفرین و تیمش ندانند که به چه دلیلی به سرمایه نیاز دارند، قطعا در رقابت برای جذب سرمایه‌گذار شکست خواهند خورد. هر عددی که مد نظر آنها باشد، باید با برنامه‌ریزی دقیق و دلیل و منطق کشف شده باشد. به عنوان موسس باید بدانید که چرا و به چه مقدار به سرمایه نیاز دارید. سرمایه‌گذاران این سوال را دارند که چه برنامه‌ای برای پول‌های آنها دارید.اگر تصمیم‌گیری در این مرحله مشکل دارید، از مشاور یا تیم مشاوره کمک بگیرید. این که قبل از جلسه از مقدار دقیق سرمایه‌ی مورد نیاز اطلاع داشته باشید، برگ برنده‌ی شما خواهد بود.کشف سرمایه‌گذار مناسبپیدا کردن سرمایه‌گذاران بالقوه‌ی مناسب، قدم نهایی برای جذب سرمایه‌گذار است. در دنیای کنونی انواع سرمایه‌گذاران با انواع اهداف و سبک سرمایه‌گذاری ظهور کرده‌اند. کارآفرینان هوشمند پیش از مراجعه به هر یک از آنها مطالعه‌‌ای در مورد اهداف و روش سرمایه‌گذاری این افراد انجام می‌دهند و زمان خود را روی شرکت‌هایی با اهداف متفاوت هدر نمی‌دهند.در این مرحله، افراد حاضر در شبکه‌ی شما خواهند توانست نقش بازوی قدرتمندی را بازی کنند. آنها خواهند توانست تیم شما را به سرمایه‌گذاران مناسب معرفی کنند و حتی به روند جذب سرعت بقسمتند. در نهایت این نوع از جذب سرمایه، اعتماد میان اعضای درگیر را تا حدودی تضمین می‌کند.بیشتر بخوانید: بعد از جذب سرمایه اولیه چه کارهایی باید انجام شود چگونه می‌توانیم سرمایه‌گذارهای مناسب برای کسب و کار آنلاین خود پیدا کنیم آیا هنوز باید روی بیت کوین سرمایه گذاری کنیم؟ علائمی که نشان می دهند یک کسب و کار آنلاین آماده ی رشد و گسترش است کارآفرینانی که بدون کمک وی سی شرکت‌های میلیون دلاری ساخته‌اند
https://www.zoomit.ir/2018/2/20/268656/every-startup-must-do-get-investor-ready/

کلیدواژه : investment
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان