کسب و کار پرسود خود را با اجاره دادن تخصص شروع کنید

برخلاف باور عمومی، فقط راه تأسیس کسب و کار آنلاین و تبدیل شدن به کارآفرین موفق، توسعه‌ی اپلیکیشن و وب‌سایت نیست. افرادی که تخصص و تجربه‌ی کافی دارند خواهند توانست با استفاده از آن در بازار، کسب و کار پرسودی راه‌اندازی کنند. اصطلاحی که برای این سبک از کسب و کار استفاده می‌شود، اجاره دادن تخصص و تجربه است. این نوع از کار با فروختن زمان متفاوت است. فروختن زمان به این معنا است که شما فقط به خاطر زمانی که برای فرد یا شرکتی صرف می‌کنید، حقوق دریافت خواهید کرد. این سبک از درآمد مورد تأیید هیچ کارشناس کسب و کاری نیست.مقاله‌های مرتبط:مراحل بهره‌گیری از مشاوره یک مربی کسب و کاراشتباهات رایج در مشاوره کسب و کاربرای شروع چنین کسب و کاری، باید به این نتیجه برسید که برای موفقیت الزاما نیاز به تولید محصول نیست. باید به این باور برسید که دنیا به دانش شما نیاز دارد. دارایی معنوی شما خواهد توانست محصول و سرویس اصلی کسب و کارتان باشد. شما با اجاره دادن ذهن و مغزتان به افراد مشهور، مدیران بزرگ و شرکت های موفق، درآمد اولیه برای هر کاری را جذب می‌کنید. پس از مدتی می‌توانید با استفاده از همین دارایی و همچنین شبکه‌ی ساختشده از افراد فعال در کسب و کار، کسب و کار آنلاین بعدی خود را راه‌اندازی کنید. فراموش نکنید بازار کنونی به با تخصصان باتجربه‌ در همه‌ی علوم از هنر تا آشپزی و مدیریت نیاز دارد. با اجاره دادن مغز، تخصص و زمان، به‌راحتی می‌توانید کسب و کاری باارزش تأسیس کنید. در ادامه‌ی این مقاله‌ی وبلیان چند استراتژی را برای پیاده‌سازی این سبک از کسب و کار معرفی می‌کنیم.۱- از بازاریابی شخصی شروع کنیددر مرحله‌ی اول شما باید به مشتریان بالقوه نشان دهید که تخصص و تجربه‌ی کافی دارید. از شرکت در رویداد‌ها، اسپانسر شدن در آن‌ها، کار جدی در شبکه‌های اجتماعی تا تبلیغات و تولید محتوا، خواهند توانست این وظیفه را برای شما انجام دهند. با این کار جوی از اهمیت کار و تخصصتان ساخت می‌کنید و پس از مدتی، مشتریان بالقوه به ضروری بودن تخصص شما پی می‌برند.۲- مشتریان را گزینش کنیداز همان ابتدا در میان مشتریان بالقوه، افرادی را کشف کنید که پتانسیل همکاری طولانی‌مدت داشته باشند. به دنبال مشتریان نروید و به‌گونه‌ای کار کنید که آن‌ها به شما مراجعه کنند. پس از مراجعه، سلسله مراتبی ترتیب دهید که مشتریان غربال‌شده و فقط آن‌هایی که به‌طور جدی به دنبال تخصص شما هستند، تأیید شوند.۳- مرزهای خود را مشخص کنیدعموم افرادی که به دنبال استفاد از تجارب دیگران هستند، درک درستی از نیازها و محدودیت‌های این سبک کاری ندارند. در مذاکره با افراد در مورد تخصص، ارزش کار و تجربه‌ی خود شفاف باشید. از همان ابتدا محدودیت‌ها، روش‌های پرداخت و سبک کاری را به‌روشنی توضیح دهید.۴- زمانتان را با دقت قیمت‌گذاری کنیدبه خاطر ترس از رقبا، قیمت را کاهش ندهید. تجربه، تخصص و زمان شما همگی ارزش و قیمت دارند. برخی افراد با تخصص و مشاور علاوه بر کاری که به‌عنوان مشاوره انجام می‌دهند، حداقل زمانی را به‌عنوان قرارداد اضافه می‌کنند تا درآمدی تضمین‌شده داشته باشند.۵- با دیگر با تخصصان همکاری داشته باشیدمراقب باشید که به‌عنوان با تخصص فقط در صنعت شناخته نشوید. با همکاری دیگر با تخصصان و افراد باتجربه می‌توانید به اهداف ضروری‌تری برسید. به‌عنوان کارشناسی همیشه آماده با دیگر با تخصصان همکاری کنید و ولی از هر فرصتی برای دریافت توصیه‌نامه از طرف آن‌ها و گسترش شبکه‌ی کسب و کار استفاده کنید.۶- حرفه‌ای و قانونی باشیدهرچه زودتر مراحل قانونی ثبت و معرفی شرکت را انجام دهید. کسب و کارتان را قانونی کنید تا دیگران هم به‌راحتی به شما اعتماد کنند. بعلاوه برای پیشرفت این کار نیاز به جذب هیئت مدیره، مشاور، بازاریاب و دیگر نیروها دارید که فقط با ثبت قانونی امکان‌پذیر خواهد بود.بیشتر بخوانید: برای کسب موفقیت در کسب و کار، به دنبال مد روز نباشید رهبران کسب و کار از تجربه‌های تلخ خود می‌گویند توصیه های انگیزه قسمت کارآفرینان موفق سلاح مخفی کارآفرینان برای رسیدن به موفقیت آیا سخت ترین مشکل برای کار‌آفرینان ترس از شکست است؟
https://www.zoomit.ir/2018/2/18/268571/renting-your-expertise-could-make-you-millions/

کلیدواژه : entrepreneurs
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان