طراحی سایت حرفه ای

قوانین و مقررات

کلیه مشتریان و نمایندگان گروه طراحی وبلیان موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط شرکت می باشند و استفاده از سرویس های این شرکت به منزله قبول قوانین ذیل می باشد چراکه هنگام ثبت هر سروی ابتدا باید قوانین و مقررات را مطالعه نمایید و تیک پذیرش آن را درج نمایید و سپس سرویس برای شما فعال خواهد شد.

همه کاربران موظف به رعایت مصادیق محتوای مجرمانه  مصادیق محتوای مجرمانه در اینترنت و همچنین پیروی از قوانین جاری در جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین عمومی و جهانی مثل قانون رعایت حق نشر (کپی رایت)، میباشند. و در صورت نقض قوانین و اقدام به راه اندازی سایت هایی مغایر با قوانین شرکت، و یا خلاف مصادیق محتوای غیر مجاز اعلام شده از سوی وزارت ارشاد و نهادهای امنیتی و انتظامی، سرویس متخلف بدون هماهنگی مسدود شده و بک آپ اطلاعات فقط و فقط در صورت پرداخت جریمه و رفع مسئولیت از سوی نهادهای مذکور، در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

قوانین کلی مربوط به سرویس های طراحی سایت و استفاده از خدمات پشتیبانی و سفارش سایت:

1- طراحی سایت به معنی نوشتن مطالب و قرار دادن تصاویر توسط شرکت ما  در سایت شما نمیباشد و هرگونه درج اطلاعات و دیتا اینتری، کاملا بر عهده خود مشتری میباشد و مسئولیت حقوقی تمامی مطالب و تصاویر سایت، بر عهده مشتری میباشد. منظور از طراحی سایت، ایجاد و طراحی گرافیکی به همراه برنامه نویسی یک سیستم مدیریت محتوا تحت وب است با قابلیت درج مطالب و تصاویر و در نهایت ارائه کنترل پنل سایت به مشتریان، جهت ویرایش  و نوشتن مطالب دلخواه خود طبق آموزش ارسالی ما میباشد. در ابتدای تحویل سایت، یک سری مطالب و تصاویر بصورت پیشفرض و غیر مرتبط در سایت شما وجود دارد که هدف از آن فقط آشنایی و مثال طرز استفاده از سایت و همچنین تست امکانات سایت میباشد که مشتری میتواند با پنل دریافتی،  اقدام به ویرایش وحذف مطالب پیشفرض نماید. ضمنان طراحی لوگو و آرم بر عهده شرکت طراح سایت نمیباشد اما در صورت درخواست، با اخذ هزینه، لوگوی مناسب برای شما توسط تیم گرافیست شرکت، طراحی میگردد.

تبصره: چنانچه مایل به انجام تمام امور توسط شرکت ما هستید یعنی نوشتن مطالب و درج تصاویر و … طبق توافق بین طرفین و سلب مسئولیت از شرکت و همچنین برآورد هزینه آپدیت هفتگی، ماهانه و یا سالانه، این امر میسر است و هزینه آن بصورت توافقی دریافت خواهد شد.

2- امکان ملاقات حضوری و عقد قرارداد رسمی،‌ فقط و فقط  برای سایت های بالای یک میلیون تومان بصورت حضوری منعقد خواهد شد و برای سایر پلن ها، صورتحساب و قرار داد مجازی و دیجیتال بصورت نرم افزاری و درپنل کاربران برای هر سرویس بصورت اتوماتیک صادر خواهد شد و دخالت انسانی در صدور صورتحساب و تاریخ و … وجود ندارد و زمان تمدید سفارش در سال های آینده دقیقا برابر است با زمان ثبت دامنه و یا ثبت سرویس.

3- تماس تلفنی فقط جهت سفارش اولیه سایت میباشد و پس از آن، کلیه کاربران موظف به ثبت نام در پرتال کاربران و استفاده از سیستم تیکت دهی پیشرفته شرکت میباشند، چراکه امکان راهنمایی و فرضا ارسال لینک و تصویر و … از طریق تلفن میسر نمیباشد و تماس تلفنی جهت پشتیبانی هم به تیکت ارجاء خواهد شد، بنابراین لطفا از اشغال کردن شماره تلفن های شرکت جهت پشتیبانی، خودداری نمایید و مطمئن باشید سیستم تیکت دهی پیشرفته که با هزینه بالایی طراحی شده،‌ برای راحتی خود مشتریان است و هیچ تفاوتی بین تماس تلفنی و ارسال تیکت وجود ندارد و حتی ارسال تیکت بسیار ساده تر و کارامد تر میباشد. زمان پاسخ گویی به هر تیکت بین 15 دقیقه تا 24 ساعت ممکن است متغیر باشد لطفا از ارسال تیکت تکراری و غیر مرتبط خودداری نمایید.

4- 50 درصد مبلغ کل قرارداد، ابتدای سفارش از مشتری اخذ خواهد شد و باقی مبلغ بعد از تحویل سایت و رضایت مشتری در قبال دریافت کنترل پنل، دریافت خواهد شد.

5- به همراه تحویل کنترل پنل، یک فایل متنی اموزشی جهت استفاده از امکانات سایت به مشتری بصورت رایگان ارسال خواهد شد که برای پاسخگویی به کلیه سوالات درباره نوشتن مطالب و … در سایت، کاملا گویا و کافیست.

6- در صورت درخواست مشتری، جهت اعزام کارشناس، جهت آموزش و سفارش و …، برای هر ساعت آموزش و یا ملاقات حضوری در محل، مبلغ 50 هزار تومان از مشتری اخذ خواهد شد.(فقط تهران)

7- کلیه کاربران موظف به مشاهده پرتال کاربران و پیگیری اخبار سایت حداقل هر یک ماه یکبار میباشند و شرکت هیچ مسئولیتی در قبال عدم مشاهده صورتحساب و یا عدم توجه به زمان تمدید سرویس ها از سوی مشتری ، نمیپذیرد و هیچ تماس تلفنی بابت تمدید سرویس و … از سوی شرکت با مشتریان وجود نخواهد داشت، چراکه از یک هفته قبل از اتمام سرویس، بصورت خودکار و نرم افزاری،‌یک صورتحساب به پنل کاربری مشتری ارسال خواهد شد و در صورت عدم پرداخت به موقع و قطع شدن سرویس، اگر چنانچه تا یک هفته مشتری اقدام به تمدید ننماید، جریمه تمدید سرویس به فاکتور مشتری افزوده خواهد شد که برابر با 20 درصد جریمه کل مبلغ سرویس است و اگر تا یک ماه مشتری اقدام به تمدید ننماید، سرویس مربوطه برای همیشه حذف خواهد شد و به هیچ وجه امکان بازیابی اطلاعات وجود نخواهد داشت.

8- مسئولیت هرنوع آسیب رساندن به سایت ها و سرویس ها توسط مشتری، و مواردی چون فراموشی رمز عبور پنل و عدم رعایت نکات ایمنی بر عهده خود مشتری میباشد و در صورت ایجاد خرابی و مشکلات، بابت رفع مشکل هزینه دیافت خواهد شد.

 

9-  در پایان از مشتریان محترم خواهشمندیم، با رعایت مفاد بسیار ساده درج شده در قوانین و مقررات از خدمات شرکت بدون هیچ مشکلی استفاده نمایند.

 

رفع مسئولیت و توهین به مسئولین شرکت

1- هر گونه توهین به سرویس ها ، مسئولین و کارمندان گروه طراحی وبلیان از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی ، اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، ارتباط های مخابراتی تلفن ، فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و شرکت امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.

2- سرویس های گروه طراحی ویبلیان به همان شکلی هستند ،که ارائه می شوند و همیشه سعی ما در بالا بردن کیفیت سرویس ها است اما هیچ گونه ضمانت و گارانتی در مورد قطعی ، بی عیب بودن ، امنیت و … ارائه  داده نمی شود و شرکت هیچ گونه خسارتی برای عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی مانند از دست رفتن اطلاعات به طور کامل نخواهد بود.

3- گروه طراحی وبلیان هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا اس ام اس های شرکت اعم از پرداخت صورت حساب ، منقضی ، لغو یا مسدود شدن سرویس و … ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.

4- گروه طراحی وبلیان می تواند در هر زمان که بخواهد قوانین فوق را تغییر داده یا تکمیل نماید و هیچ گونه تعهدی در خصوص اطلاع رسانی تغییر قوانین به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد ، نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی شرکت قرار خواهد گرفت و برای همه مشتریان لازم الاجرا می باشد.

تمام حقوق برای گروه طراحی سایت حرفه ای وبلیان محفوظ میباشد | CopyRight 2015 - weblian.ir